Інтернет-маркетинг – це торгівля продуктами чи послугами та надання цінності людям по всьому світу за допомогою Інтернету.

Залежно від розміру бізнесу та ніші, яку він займає, підприємці можуть використовувати численні канали від платної контекстної реклами до ведення блогу, де вони діляться корисним контентом, наприклад відео з практичними рекомендаціями, які природно просувають свої продукти. Щоб стати маркетологом, треба пройти курси інтернет маркетингу київ

Інтернет-маркетинг, що це таке?

Він пропонує дуже точні інструменти для лідогенерації, побудови комунікації, підтримки зв'язку з вашою аудиторією, вимірювання рівня залучення користувачів та лояльності до бренду. Серед популярних каналів інтернет-маркетингу - електронна пошта, контекстна реклама, соціальні мережі, seo, месенджери, чат-боти, push-повідомлення та пошукові системи.

Види інтернет-маркетингу

  • Рекламне розсилання
  • Пошукова оптимізація
  • Соціальний медіа-маркетинг
  • Маркетинг чат-ботів
  • Маркетинг впливу

В інтернет-маркетингу є канали для бізнесу будь-якого розміру та ніші, що відрізняються окупністю інвестицій, стратегіями охоплення та моделлю відносин, які ви хочете побудувати зі своїми клієнтами. Давайте дізнаємося, як електронний маркетинг, SEO, соціальні мережі, чат-боти та інші інструменти можуть збагатити вашу стратегію.

Методи інтернет-маркетингу

  • Створіть зручний веб-сайт
  • Почніть з одного каналу
  • Створіть послідовний шлях покупця
  • Поступово впроваджуйте більше каналів
  • Використовуйте автоматизацію, коли це необхідно

Створити зручний сайт. Це основа для тих, хто виробляє та продає товари чи послуги в Інтернеті. Переконайтеся, що сторінки швидко завантажуються, а навігація по сайту проста. Оптимізуйте свій веб-сайт (SEO), щоб він займав верхні сторінки Google за релевантними ключовими словами, і спробуйте отримати розширений фрагмент.

Почніть з одного каналу. Проаналізуйте свою аудиторію та дізнайтеся, який канал найбільше відповідає вашим цілям. Наприклад, якщо вам потрібно вирощувати потенційних клієнтів, електронна пошта – відмінний спосіб навчання та просування одночасно. Оволодійте маркетингом електронною поштою, слідуючи кращим практикам. Тут ми розглянули ключові теми електронного маркетингу, такі як шаблони електронних листів, дизайн електронних листів, теми та багато іншого.

Створіть послідовний шлях покупця. Подумайте про те, що роблять ваші клієнти з найпершого контакту до покупки. Які перешкоди можуть стояти на їхньому шляху? Розвійте сумніви під час шляху покупця, надавши інформацію, що стосується етапу їх життєвого циклу. Використовуйте термінові пропозиції, щоб просувати потенційних клієнтів, але не будьте надто наполегливими. Розробити правильний мікс для вас.

Поступово впроваджуйте більше каналів. Коли ваш бізнес росте разом з вашою аудиторією, саме час створити більше точок дотику. Тестуйте та оцінюйте нові методи ефективного використання кількох каналів. Дотримуйтесь одного стилю спілкування на всіх каналах, які ви використовуєте.

За потреби використовуйте автоматизацію. Автоматизація допомагає заощадити багато ресурсів, тому що чат-боти або процеси електронної пошти можуть виконувати деяку роботу замість ваших співробітників. Маючи під рукою інструменти автоматизації, ви можете залишатися на зв'язку зі своїми клієнтами у різних точках взаємодії 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Ви можете автоматично продавати, продавати, повторно залучати неактивних користувачів, відзначати їх дні народження та річниці.